Succesvol inzetten van media

Elk bedrijf wil zich onderscheiden van zijn concurrenten. Je kunt dit op verschillende manieren bereiken, maar dan is het wel van belang een plan met bijbehorende strategie te hanteren. Want wat is de beste manier om zo succesvol mogelijk in de markt te bewegen?

‘Een goede voorbereiding is het halve werk’ vinden wij. We helpen bedrijven en organisaties daarom bij een goed doordacht plan en zorgen er met onze jarenlange ervaring en creativiteit voor dat kansen ook daadwerkelijk benut worden.

Wij ondersteunen met de volgende diensten:

  • IQuickscan website

    Een goed begin van jouw webproject is het halve werk. Bepaal eerst wat je aan wilt pakken. Om dit goed en snel in kaart te brengen biedt Buro In Petteau een quickcan aan. Dit doen we in samenwerking met Geralda Kadiks van BURO|1812

  • IMediaplan opzetten

    Welke media uitingen zijn geschikt en haalbaar om in te zetten? In een brainstormsessie kunnen we samen de mogelijkheden doornemen en bepalen.

  • ICreatieve brainstormsessies

    Wat is jouw verhaal als ondernemer? En welke doelgroep wil je bereiken en hoe ga je dat doen? Belangrijke vragen die ter sprake komen in een brainstormsessie.

  • IOndersteuning bij media-uitingen

    Het is niet altijd mogelijk om alle media-uitingen binnen de organisatie zelf te regelen. Daarom ondersteunen wij bedrijven op het gebied van online en offline media.

Nieuw merk lanceren

Ga je starten met een nieuw bedrijf?

Dan is een brainstormsessie een ideale eerste stap. Vraag meer informatie aan over de mogelijkheden via ons contactformulier.

Wat wij maken

  • Onze websites bewegen mee met de laatste ontwikkelingen.

  • (Complexe) bedrijfsinformatie visueel helder maken.

  • Robuust inrichten en mooi weergeven van slimme e-learning.

  • Zorgen uit handen nemen van websitebeheer en -onderhoud.

  • Ingewikkelde boodschappen eenvoudig overbrengen.

  • Hoe blijf je als bedrijf modern en adequaat zichtbaar, zowel online als fysiek?

Brainstormsessie

Brainstormsessie

Met behulp van een brainstorm brengen we in kaart wat de kernwaardes zijn van het bedrijf en wat de wensen zijn met betrekking tot de media uitingen van het bedrijf en de gewenste doelen.

Om verschillende redenen kan een brainstormsessie nuttig zijn:

  • ITijdens de brainstorm maken we een stappenplan

    Waar te beginnen is vaak lastig als je voor het eerst een bedrijf start. Tijdens de brainstorm kunnen we samen een stappenplan maken

  • IMedia uitingen worden bepaald

    Welke media uitingen zijn geschikt en haalbaar om in te zetten? In de brainstormsessie kunnen we samen de mogelijkheden doornemen en bepalen.

  • IVerhaal en doelgroepen stellen we vast

    Wat is jouw verhaal als ondernemer? En welke doelgroep wil je bereiken en hoe ga je dat doen? Belangrijke vragen die ter sprake komen in de brainstormsessie.

Mediaplan

Mediaplan

Een mediaplan is een waardevol instrument om je marketing- en communicatie-inspanningen effectief en efficiënt te plannen, uit te voeren en te optimaliseren. Het helpt je om je doelgroep beter te bereiken en de impact van je boodschap te vergroten. Door middel van een mediaplan kun je je budget efficiënter inzetten en de kosten beter beheersen.

Wij helpen een passend en compact mediaplan op te zetten met actiepunten voor het komende (half)jaar.

Media ondersteuning

Media ondersteuning

Het is niet altijd mogelijk om alle media-uitingen binnen de organisatie zelf te regelen. Daarom ondersteunen wij bedrijven op het gebied van online en offline media. Vanaf enkele uren in de maand kunnen wij een organisatie op mediagebied ondersteunen.

Wij kunnen ondersteunen bij bijvoorbeeld social media berichten, webcontent & media campagnes.